REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Triton Countryinwestycja
Pokaż inwestycję
Triton Country
Stara Wieś, Rybie, Głogowa 28
Ostoja Nowy Światinwestycja
Pokaż inwestycję
Ostoja Nowy Świat
Nowy Świat, Malinowa
Greeneri Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Greeneri Park
Świnoujście, Bogusławskiego 3-5
Południk 17inwestycja
Pokaż inwestycję
Południk 17
Wrocław, Krzyki, Braterska
Wille Miejskie Lekcyjnainwestycja
Pokaż inwestycję
Wille Miejskie Lekcyjna
Wrocław, Psie Pole, Lekcyjna 12-12L
Rezydencja Świerkowainwestycja
Pokaż inwestycję
Rezydencja Świerkowa
Radom, Świerkowa 47A
Semiramisinwestycja
Pokaż inwestycję
Semiramis
Katowice, Wiertnicza
Świerzawska 13inwestycja
Pokaż inwestycję
Świerzawska 13
Poznań, Świerzawska 13
Nowa Częstochowa Małopolska IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Częstochowa Małopolska II
Częstochowa, Małopolska
Francuska Park VIIIAinwestycja
Pokaż inwestycję
Francuska Park VIIIA
Katowice, Szybowcowa
Kameralnainwestycja
Pokaż inwestycję
Kameralna
Warszawa, Bluszczańska
Nowy Portinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Port
Bydgoszcz, Focha
Słoneczne Tarasy IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Słoneczne Tarasy II
Suwałki, Sportowa
Osiedle przy Wielickiejinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle przy Wielickiej
Kraków, Marii Orwid 1
Marina Serockinwestycja
Pokaż inwestycję
Marina Serock
Serock, Czeska
NAWRATRONIK Eugeniusz Stopa Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
NAWRATRONIK Eugeniusz Stopa Sp. z o.o.
Bielsko-Biała, Żywiecka 75
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]
Do jeżdżących już prototypów polskiego elektrycznego samochodu dostawczego (rządowy projekt e-Van) oraz powstającej osobowej Izery, dołącza samochód dostawczy legendarnej polskiej marki z czasów PRL-u – Nysa. Pojazdy tej marki powstają we Wrocławiu. W założeniach nowe samochody mają mieć zakres dopuszczalnej masy całkowitej od 3500 do 4250 kg. Przedstawiciele firmy informują, że z dwiema bateriami niwa, elektryczna Nysa powinna ważyć około 2000 kg bez zabudowy. Z zabudową skrzyniową ładowność będzie się kształtować w przedziale od 1200 do około 2000 kg, a z zabudową furgonową od około 1100 do 1750 kg.
Izera na solidnych fundamentach: kamienie milowe projektu, największe wyzwania i szanseartykuł
Pokaż artykuł
Izera na solidnych fundamentach: kamienie milowe projektu, największe wyzwania i szanse
Rok po rozpoczęciu współpracy w ramach partnerstwa technologicznego z Geely – globalnym liderem w zakresie elektromobilności – spółka ElectroMobility Poland (EMP) podsumowała efekty prac nad projektem Izera.
Pomorze na mapie półprzewodników – Invest in Pomerania dołącza do SEMIartykuł
Pokaż artykuł
Pomorze na mapie półprzewodników – Invest in Pomerania dołącza do SEMI
Aktualne trendy kształtujące globalny łańcuch dostaw sektora produkcji półprzewodników stwarzają nowe możliwości w zakresie rozwoju branży w Europie Środkowo-Wschodniej. W czasie, gdy Invest in Pomerania jako pierwsza organizacja w Polsce przystąpiła do SEMI – zrzeszającego ponad 2500 podmiotów globalnego stowarzyszenia reprezentującego największych na świecie producentów chipów i szeroko rozumianej elektroniki, międzynarodowy koncern Intel ogłasza plan budowy fabryki półprzewodników w Polsce.
Burzyć czy przekształcać biurowce w Polsce w PRS-y? [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Burzyć czy przekształcać biurowce w Polsce w PRS-y? [ANALIZA]
Starsze budynki ustępują miejsca nowym, trend ponownego zagospodarowywania działek w centrach dużych miast w Polsce nasila się. Co więcej, w planach są nie tylko nowe projekty deweloperskie, powstające po wyburzeniach, ale również przekształcanie istniejących biurowców w projekty mieszkaniowe, w tym w formule PRS.
REKLAMA